Jak samodzielnie naprawić połączenie internetowe?
1. Zweryfikuj swoje połączenie wyłączając i włączając kartę sieciową
połączenie kablowe | odłącz i podłącz ponownie kabel internetowy do urządzenia |
połączenie wifi | wyłącz i włącz ponownie kartę sieciową na pasku zadań |
——————————————————————————————————————————
2. Uruchom ponownie router oraz antenę w zależności od metody połączenia.
Internet światłowodowy | odłącz i ponownie podłącz zasilanie routera |
Internet radiowy | odłącz i ponownie podłącz zasilanie routera oraz anteny odczekaj ok. 2 minut w celu ponownego uruchomienia anteny |
——————————————————————————————————————————
3. Sprawdź dostępność Internetu bezpośrednio z urządzenia wyjściowego za pomocą kabla.
Internet światłowodowy | podłącz kabel do wolnego portu w routerze oraz bezpośrednio do laptopa lub innego urządzenia sprawdź czy jest połączenie sieciowe |
Internet radiowy | Odłącz injector (kostę rozchodzącą się na zasilacz i kabel do routera) od routera i podłącz bezpośrednio do laptopa zweryfikuj stan połączenia sieciowego. |
Co w przypadku jeśli powyższe kroki nie pomogły ?
4. Upewnij się że dokonałeś płatności za Internet i nie masz opóźnień.
W przypadku opóźnień w płatności za usługi Internetu Wave co godzinę przez okres 5 minut na twoim urządzeniu wyświetlać się będzie plansza o braku płatności jeśli zaległość nie zostanie uregulowana usługa może zostać zablokowana.
W celu sprawnego naprawienia problemu należy uregulować płatność i przesłać nam potwierdzenie dokonania przelewu na adres info@wave.com.pl usługa zostanie odblokowana w ciągu godziny.
——————————————————————————————————————————
5. Jeśli żadne z powyższych kroków nie pomogły?
Skontaktuj się z nami w celu naprawienia problemu zdalnie przez naszego technika lub umówieniu wymaganego serwisu.
Kontakt telefoniczny 555 00 55 00
Infolinia pracuje codziennie od godziny 8:00 do 22:00